Rensning.

Idag var det 2-års kalas för Lillgrabben, shit vad fort tiden går.

Jag passade också på att rensa lite i min träningsgarderob. Det behövs ibland även om det är lite jobbigt att göra sig av med fullt dugliga kläder.

Varje dag så dyker det upp nya saker i min hjärna från ATY, både saker jag är grymt nöjd med men även händelser där jag funderar på hur jag resonerade vid just det tillfället. Jag är väldigt försiktig med att vara efterklok, jag vet att jag är fokuserad på banan och att jag (tillsammans med supporten) tar bra beslut utifrån givna förutsättningar men givetvis vill jag lära mig av det jag gjorde och utvecklas till nästa tävling.

Igår blev det 45 minuter lätt distanslöpning blandat med lite snöpuls och idag var det vilodag. Imorgon sparkar jag igång med det strukturerade schemat inför TEC, är faktiskt riktigt taggad redan nu.

Dagens bild blir en bild på Lillgrabben från den tiden då han fortfarande var liten, den tiden är förbi....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0