Nya utmaningar.

Idag blev det ett kettlebellspass igen, suget efter löpning börjar bli riktigt stort nu. Har ju som jag tidigare sagt en lätt vecka nu och det blir bara 50-60 km löpning den här veckan. ärligt talat känns det som jag inte springer alls. Jag är dock ganska lugn, när jag blickar framåt i schemat så vet jag att jag kommer att få springa så att det räcker och nästan blir över, men bara nästan. Jag vill träna så hårt det går inför TEC men balansgången blir hårfin, inte för mycket och inte för hårt. Som Rune brukade säga till mig "träna inte ihjäl dig, men ligg på gränsen"

När jag kom hem från jobbet idag så ringde Jojje från Runners world och undrade om jag ville börja blogga på www.runnersworld.se . Självklart ville jag det. Känns superkul och väldigt inspirerande på samma gång. Planen är att bloggen skall vara "up and running" i mitten på nästa vecka, jag lovar att meddela i god tid innan.


Kommentarer
Postat av: Krille

Riktigt kul! Brukar läsa bloggarna där emellanåt.

2011-01-21 @ 18:56:01
Postat av: Alexander

Härligt! Kommer bli grymt bra tror jag!

2011-01-22 @ 21:56:19
URL: http://alexanderabrahamsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0