Dubbla pass

Idag blev det dubbla pass för att fira att magsjukan är över. Först på schemat stod 10 km lugn distans med min gamle (han fyller 40 nästa år) vapendragare Tero, det blev ett kanonpass ute i snön. Innan jag drog hem från jobbet så gick jag ner i gymmet och körde ännu ett kettlebellspass, de börjar sitta nu.

Lite av dagen har jag ägnat åt att försöka få grepp på min anmälan till Spartathlon, inte helt lätt. Följande gäller:
* Skicka in följande så fort om möjligt; två passfoton, ett läkarintyg, ett intyg från min klubb, resultatlistor från alla lopp över 100 km jag sprungit sedan 2009.
* Förmodligen skall även startavgiften på 400 euro betalas snarast för att anmälan skall gälla.
* Som jag tolkar det tar man bara emot 350 st kompletta anmälningar sedan är det fullt, anmälan är öppen till 31:a maj, betalningen skall vara inne 10:e juni och man får veta om man en av de lyckliga den 15:e juli, SUCK!
Tur att jag är så sjukt sugen på att pressa mig över de där grekiska bergen.

Hur som, på torsdag är det långpass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0