Across the years, framgångsfaktorer.

Framgångsfaktorer:

Tänkte radda upp ett antal faktorer som jag sett som framgångsfaktorer under och innan loppet.


* Flera tydliga målsättningar beroende på hur loppet skulle utvecklas.

* Ett beprövat energiintag med tydliga instruktioner till supporten.

* Ett fokus på att så länge som möjligt ha en bra känsla i kropp och knopp.

* När jag fick problem jobbade jag och min support aktivt för att "komma tillbaka"

* Jag sov lite men när jag sov var det sömn med bra kvalitet.

* Träningen under hösten har gått väldigt bra och den ökning av mängd som jag genomförde gav verkligen resultat.

* Det stöd jag fick från vänner, anhöriga och andra under loppet, det gav verkligen effekt. Tack skall ni ha.



* Jag hade den absolut bästa supporten man kan tänka sig.



* Men utan stödet från min underbara familj  skulle detta aldrig ha varit möjligt, det har blivit många träningspass på konstiga tider på konstiga ställen under hösten men tack vare förståelsen från min underbara fru så planerade vi tillsammans på bästa tänkbara sätt under rådande förutsättningar.


I Love you baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0