Sista passet avklarat.

Idag fick jag till det, sista passet alltså. Dagen började med att jag och svärfar tog skotern och drog ett nytt skidspår på slingan.
Efter julbordslunch tog jag på mig skidorna och skidade bort till slingan och körde två varv, när jag kom hem bytte jag bara skor och gav mig sedan ut på en löptur i rätt bra fart.
Nu är allt som borde vara gjort, gjort och jag känner mig nöjd och trygg.

Imorgon drar jag söderut för att på måndag flyga över till phoenix. Kommer ju att mellanlanda i lägenheten imorgon. Det kommer att bli svårt att motstå frestelsen att riva upp packningen och dubbelkolla allt, får väl se hur det går.

Kommer att göra sista blogginlägget imorgon sedan blir det twitter som gäller ett tag, kanske kan jag blogga lite från hotellet. Imorgon kommer jag att ge er detaljerna för hur ni bäst följer tävlingen där borta.

Blev tvungen att byta bok mitt i, fick en ny som jag inte kunde motstå. Här är den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0