Den fina frun tar över...

...men bara i några dagar. Nu är det alltså Andreas fru som bloggar åt honom eftersom han i skrivandes stund springer tävlingen Across the Years. Tävlingen startade kl 17:00 svensk tid (09:00 lokal tid) och det ser ut som om hans bagage hittat fram innan start då man via webcam kan se honom i hans snygga Newlinekläder och vita Newlinekeps. Efter ca 4 timmars löpning har han hunnit ca 33km och ligger på en 11e plats men ännu är klockan bara barnet och jag som känner Andreas vet att han kör sitt race som brukar ta honom långt, längre än de flesta.

Självklart passar jag på att göra reklam för min egen blogg; Hejamamma.

När jag får uppdatering från Andreas bloggar jag vidare här.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du går otroligt starkt framåt i resultatlistan. Aldrig fel med en bra start och känner jag dig rätt så har du en plan som du följer noga. Kör hårt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0