Summan av......

Överhårt Kettlebellspass igår + förkylda barn + 45 minuter sömn inatt = skum känsla i kroppen. Får se vad som händer tills imorgon, känns som förkylning är på gång.
Onsdagar är judoträningsdag för Storgrabben och i normala fall kör jag honom och tränar ett pass medan han tränar sitt. Idag passade jag på att ta med datorn och jobba med träningsprogram för några av mina kunder, hann också med att ringa upp en av mina kunder och gå igenom hans schema.

Fick precis ett roligt telefonsamtal där jag fick veta att Försvarsmakten startat en sportklubb. Från och med 2011 byter jag klubbtillhörighet till den klubben. Äntligen.

Across the years:
Tänkte skriva lite idag om mitt planerade energiintag på ATY. Jag är ju så förtjust i Hammerprodukter och det funkade så bra det här året så jag kör vidare på gamla recept. Grunden på ATY blir Perpetuem en gång i kvarten, Gel en gång i timmen, Endorlytes och Anti fatigue caps en gång i timmen. Det kommer att serveras frukost och middag varje dag och det tänker jag äta. Jag och min support har redan rekat restauranger i närheten där det går att handla mat till lunch. Jag kommer också att ta med 5 st påsar med frystorkad mat som nödlösning. Sedan så har ju tävlingen enligt egen utsago den bästa maten och det bästa energibordet, så det blir nog en del småplock där också.



Bilden är tagen när jag förberedde ett annat lopp men visar några av mina favisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0