Då kör vi igen

Jag har kännt under den senaste tiden känt att jag skulle vilja börja blogga igen. Som ni vet så la jag ner mitt bloggande för ett tag sedan då jag kände att jag började skriva om saker som inte riktigt hörde till ursprungsämnet. Jag vill skriva om framförallt träning och tävling, min resa mot mina mål. Jag vill ge en bild av hur jag gör för att lyckas med det jag vill.

Nu ligger jag i formtoppningsträning inför ännu ett av mina drömlopp; Across the years. Träningen går väldigt bra och allt går enligt plan.
Mitt mål och min plan för tävlingen kommer jag att återkomma till.

Dagens träningspass var Luciaspring på TEC-Banan, kroppen kändes väldigt bra bortsett från en grym träningsvärk som orsakades av ett skidpass igår i alldeles för hög fart. 20 km blev det idag och det var bara härligt hela tiden, passade på att pröva nya Perpetuem solids mmmmm.

NU KÖR VI IGEN!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Välkommen tillbaka Falk! Ska bli riktigt roligt att följa dig här.

2010-12-13 @ 13:15:50
URL: http://ultrazebban.com
Postat av: Krille

Va!? Var fick du tag i Perpeteum solids? För Sebastian har väl inte fått in dom än? Sist men inte minst: Hur funkade dom! Jag är väldigt sugen på att testa dom.

2010-12-13 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0