Coolt.

Läste ut boken "Born to run" häromdagen, oh shit den var verkligen så bra som alla säger. Nu har jag börjat på en ny höjdare. Har ju min alldeles egna ultrabilblotikarie som förser mig med böcker och filmer av klass.

Det är verkligen jättekul att så många har upptäckt "Fråga coachen" på TEC-sidan, bland det roligaste jag vet är att hjälpa andra nå sina mål. Här uppe i Saivo så kommer jag att spendera många timmar med att planera och lägga upp schema för mina kunder. Det är så otroligt givande att få vara en del av en annan människas jakt på ett mål och att få dela med mig av mina kunskaper och erfarenheter. 2010 var för de allra flesta av mina kunder ett succé-år där drömmar uppfylldes och svårigheter som skador mm övervanns. Det är inte utan att man faktiskt är lite stolt.
Läs mer här.

Skulle ut på 10 km distanslöpning idag men eftersom det aldrig blev varmare än minus 23 så bytte jag ut det passet mot en rask promenad. prognosen säger varmare väder tills imorgon. Med varmare menar jag mellan 15 och 20 minus. Löpbart och skidbart.

/>
Har börjat noja lite inför flygresan med tanke på alla inställda flyg ute i Europa, inget jag kan påverka men det vore ju lite halvsurt om man fastnade halvvägs.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0