Vilken dag

Klev upp 06:00 efter en natt med Lillgrabben (han hostade och vaknade hela natten), lämnade lägenheten 06:45. Körde till karlberg och lämnade in Spartathlondokument för påskrift, vidare till jobbet. På jobbet möte med en kollega jag hjälper med träningen, lämnade jobbet 09:00. Åkte till Vanadisplan för fotografering till Runnersworld.se, klar 10:30, åter till jobbet. Från jobbet direkt till Kungliga tennishallen för att käka hejdålunch med en kollega som går i pension på fredag. Åter på jobbet ca 12:45, svarade på mail och hann med ett snabbt möte. Lämnade jobbet 13:10, åkte hem, hemma 13:40. Fika med min fina fru. 14:00 kom tidningen Mitt I och gjorde reportage, klart 15:00, drog direkt ut och körde 7 km snabbdistans, hem och duscha. Lekte med Lillgrabben medans fina frun tog sitt löppass. Sedan laga middag, käka middag, köra storgrabben till Täby för judoträning. Nu sitter jag här i bilen och har precis färdigställt ännu ett Spartathlondokument, nu är klockan 18:42 och livet är underbart.

Förmodligen börjar jag blogga på www.runnersworld.se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0