Det känns

Idag var det dags för prehabträning men denna gång utan chefen. Passet blev kanonbra men gårdagens pass kändes i överkroppen.

Har till 95% bestämt mig för vilka tävlingar jag skall köra 2011, nu skall jag bara kolla av på ett par ställen till innan jag skriver det i sten. Idag fick jag dock ett positivt besked från världens bästa support att han förmodligen kan hänga med på 3 av 4 tävlingar.

Planen är:

* TEC
*Ett 48 timmars
*Ett 24 timmars
*Spartathlon

Jag har loppen klara för mig men vilka det blir kommer på www.andreasfalk.se om ett litet tag.

Angående Spartathlon så är det ju bara att skicka in anmälan och sedan får vi se hur det blir med den saken men jag vill.
Jag har länge sagt att jag vill vänta med Spartathlon tills det att jag verkligen känner mig hungrig på det loppet. Jag är övertygad om att man måste var riktigt hungrig för att ta sig imål. Med hungrig menar jag att man måste vilja väldigt mycket. Hungern till Sparatathlon har växt fram genom åren men förra året kände jag att nu är det dags, hoppas loppet vill ha mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0