Baciller

Det har ju varir gott om baciller i familjen Falks liv ett tag nu men idag drabbade skiten även min dator. Ett Virus som själv gick in och stängde av antivirusprogrammet och sedan stod liksom portarna öppna.
På vägen hem från jobbet hämtade jag upp mitt gudbarn och hennes storebror, jag berättade för dom att jag fått virus i min dator varpå mitt gudbarn frågar hur bacillerna kommit in i datorn?
Nu är bacillerna utrotade.

Dagens träningspass inleddes med ett riktigt bra kettlebellspass och direkt när jag var klar med det drog jag ut på ett skönt distanspass runt Stora skuggan. Fick korta av lite på passet men totalt sett var det två riktigt bra pass.

Min kompis Kent ringde igår, han hade uppfattat min stress över anmälningsblanketterna mm till Spartathlon. Han gav mig goda råd och förklarade att det inte var den milimeterprecision i anmälan som jag trodde. Mitt problem är att om det står att man skall bifoga ett påskrivet läkarintyg i anmälan så bifogar jag ett påskrivet läkarintyg. Står det att man skall beskriva alla lopp man sprungit över 100 km de senaste tre åren samt bifoga resultatlistor, ja ni fattar.

Bifogar en bild från La transe gaule, bilden är tagen när vi springer igenom en liten by i Franska alperna. Han som jagar bakom är Eiolf aka Flamman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0