Äntligen

Nu har magen lugnat sig och livet börjar komma tillbaka till det normala. Familjen Falk har haft en minst sagt intressant helg med samtliga familjemedlemmar magsjuka i olika grader. Nu blir det vilodag idag men imorgon räknar jag med att hoppa på träningen igen. Fördelen med magsjuka är ju den att när man blir frisk rätt fort.

I lördags blev det ett 15 km långt pass i skogarna mellan sollentuna och Täby. Tack vara det väder som varit den senaste tiden så har alla småstigar ute i skogen frusit till så att det går att springa uppe på snön. Passet blev till ett typ av trailpasss fast det gick mestadels på snö.

Nu ser jag fram emot en vecka med lite hårdare träning som sedan följs av en vecka med riktigt hård träning och sedan är jag inne i hårdkörningen inför TEC.

Mina fötter har levt lite rövare efter ATY och även om jag inte lider direkt så tycker jag mer om när fötterna håller sig så sstabila som dom brukar vara för mig, jag har väldigt stryktåliga fötter. Anledningen är delvis att jag har blivit bra på att ta hand om dom före, under och efter tävling.
Efter ATY har jag använt en ny produkt ssom funkat extremt bra. Produkten heter Intens-sport och är en mousse som snabbt absorberas av huden. Jag köpte den hos www.runnersgear.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0