Ny upplevelse.

Idag stod det styrketräning på schemat, ingen slump eftersom idag skulle jag få utbildning i Kettlebells och jag misstänkte att den utbildningen skulle bli ett bra träningspass. OJ OJ OJ vad rätt jag hade. Dom där kanonkulorna med handtag är ju helt underbara och det blev ett riktigt bra träningspass också. Så bra att när jag kom hem började det att göra ont i benmusklerna, jätteont. Min fina fru sa lungt "det är akut träningsvärk", första gången för mig, inte mysigt alls faktiskt.

För er som vill veta lite mer om Perpetuem solids så kan jag berätta att dom finns hos Runnersgear. Det är ju alltså Perpetuem i fast form, formade som stora tabletter. Dom var lätta att tugga i sig men det var en förutsättning för att ha vatten i munnen samtidigt. Jag tror att dom verkligen kan göra nytta som ett enkelt och smidigt sätt att tillföra energi.

Across the years:
Idag tänkte jag bjussa på lite bilder från banan:




Det verkar vara ett väldigt fint underlag att springa på men gaiters är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0