Får du äta tårta?

Jag får äta precis vad jag villnär jag vill. Däremot så har jag sedan länge bestämt mig för att ge min kropp det den mår allra bäst av, man tankar inte en formel ett bil med rysk smutsig diesel.

Frågan som ställs till mig väldigt ofta är huruvida jag får eller inte får äta någonting och ofta får jag uppfattningen att folk tror att jag späker mig, det dom inte fattar är att jag mår dubbelt så bra som dom förmodligen gör och jag saknar ingenting. Självklart blir jag också sugen på lösgodis eller fikabröd, sällan, väldigt sällan ger jag efter för frestelsen.

Nu är det jul och godsakerna står som spön i backen, hur gör jag då? Jag äter som om det inte fanns någon morgondag såklart, skall man fylla på med skit så är det väl lika bra att göra det ordentligt. Jag älskar mat och speciellt den maten som dukades upp på julbordet idag, det vore ju fullständigt vansinne att inte smaka på allt, två gånger, eller?????

Hoppas på lite mildare väder imorgon, skulle verkligen vilja få till den där sista 10:an innan jag åker och imorgon är sista dagen.

GOD JUL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0