Åka bort.

Imorgon åker reser vi till saivomoutka för att fira Jul, jag vänder ju hemmåt den 26:e för att den 27:e resa vidare till Phoenix.
Idag har jag packat ihop det sista inför ATY, alltid lika intressant att välja ut vad man skall ha med sig när man är begränsad till en väska plus handbagage. Nu är väskorna stängda och lagt kort ligger.
Dagens träning blev två varv på TEC-spåret med svenska mästarinnan på 100 km, fint skall det vara :-)
Vi hade två trevliga varv men snömängden gjorde att det slirade rätt bra på andra varvet. Nu kände jag att kroppen är tillbaka, gjorde helt rätt i att vila ett par dagar som jag gjort.

Across the years:
Resultatuppdateringen från tävlingen kommer att ske kontinuerligt med korta intervaller, hela loppet filmas och sänds live via hemsidan, foton kommer att publiceras löpande. Förutom detta kommer min support att twittra regelbundet och en lite längre skrift kommer att läggas ut på min blogg en gång per dag.

Tävlingen = www.acrosstheyears.com
Twitter = www.twitter.com/ultrafalk
Blogg = www.ultrafalk.blogg.se
Min hemsida = www.andreasfalk.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0